Follow

luni, 10 septembrie 2012

Schimbare


Schimbare, schimbare, schimbare. Simteam nevoia obligatorie a unei schimbari, asa ca am inceput cu lucruri marunte, dar eficiente: mi-am schimbat prietenul, mi-am tuns parul, am schimbat infatisarea blogului, am descoperit melodii noi si mi-am schimbat starea de spirit. Asa ca draga nefericire, sa nu te prind ca ma mai cauti caci acum tot ce vei gasi va fi un bilet de la revedere in care iti zic ca am gasit pe altcineva; am gasit fericirea si ne este atat de bine impreuna, incat cred ca am sa ii raman loiala. Sa stii ca iti meriti soarta, desi tu ai fost intotdeauna langa mine; in fond, asta era problema, nu reuseam nicium sa ne desprindem una de cealalta.
Exista asa de multi oameni noi si atat de multe zile bune, zile cu soare si zile iertatoare de inceput de toamna. Ma simt bine, ma simt "noua" si ma simt eu. Eu cea care isi impune seriozitate si naturalete, dar care se da la o parte din calea regasirii.
Exista atat de multi oameni vechi si atat de multe dezamagiri, dezamagiri firave si nestatornice, dar dezamagiri. Oamenilor astora le-am dat o adresa falsa unde ma pot gasi, asa ca atunci cand ma vor cauta isi vor da seama ca intr-un final am lasat si eu in urma. Sunt la o distanta considerabila si aflu cu surprindere ca nu am nici frica de inaltime si nici teama de intuneric. Constat, acum, ca nu am o fobie de schimbare cum credeam, iar vara m-a purtat prin locuri stranii si sentimente de care eram satula.
Incepe scoala si ma incanta ideea pentru prima data in viata. Sunt fericita, sunt bine, m-am regasit si astept viata, asa ca "bring me what you've got".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu