Follow

marți, 2 aprilie 2013

dacă ar fi...


*dacă ar fi să aștept după tine, ar veni dimineața, iar perna ta ar fi tot rece.
*dacă ar fi să te vreau înapoi, nu ar mai fi niciodată la fel, pentru că dragostea mea s-a spart ca o oglindă; am încercat să o lipesc cu super-glue, dar crăpăturile încă se văd.
*dacă ar fi să mă iubești în clipa asta, te-aș primi o noapte, iar apoi ai fi liber să pleci.
*dacă ar fi să mă urăști, ți-aș zâmbi cald și ți-aș spune „hi, ce coincidență, căci și eu mă urăsc”.
*dacă ai vrea să te întorci, aș scrie pe ușa inimii mele că odată ce ai plecat, să vii înapoi este ca și cum ai trăi aceleași momente din nou, iar ție de momentele acelea ți-era mereu frică.
*dacă ar fi să mă înțelegi, aș plânge pe umărul tău și ți-aș spune „adio, sfârșit de mai; vara e pe sosite”.
*dacă ar fi să îți vorbesc, nu aș mai avea nimic de spus; cuvintele mele și-au consumat rostul, iar cuvintele lor au rămas mute.
*dacă ar fi să mă privești în ochi, ai vedea durere, și ți-ar fi familiară pentru că lângă acei ochi te trezeai zilnic și îi priveai neîncetat.
*dacă ar fi să te iubesc în continuare, ar rămâne un „dacă ar fi” cu mai mult de trei puncte după el.
*dacă ar fi să fii acum, aici aș lăsa golul dinăuntrul meu să-ți mănânce carnea, amintirile, speranțele, durerile, trăirile, nemurirea, irosirile, nopțile târzii ca un fel de gaură neagră și să te lase fără nimic; numai atunci, și atunci ai putea să simți tot ce simt acum.
*dacă ar fi să fii, ai sta lângă mine și m-ai iubi, cum cred eu că te-am iubit; dar tu nu ești, și rămân doar cu un
*dacă ar fi...*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu