Follow

sâmbătă, 26 mai 2012

Vei mai iubi?

Mă uit şi caut ceea ce nu trebuie a fi găsit. Te caut pe tine, iar atunci când trupul tău va atârna greu, promit că îl voi îngropa în curtea din spatele casei. Voi veni din când în când să îţi verific urmele, numele, identitatea lipsă. Încă se vede dâra greutăţilor noastre. E o linie adâncă în pământ care se scurge pe cer. Noaptea devine lichidă şi se închide în slujbe de adormire; te pomenesc anterior pentru a mi te reaminti mai acum. Nu pot, nu vreau, nu ştiu să te salvez.
Iarba e umedă şi ne ţine de cald, dar căldura ma asficsiază şi mă sugrumă; o altă iubire nu mă va găsi. Iubirea m-a dat dispărută în ziare şi printre străzi. Mă caută prin amintiri, prin cafenele de la marginea oraşului şi prin multe alte librării. Sunt de negăsit, sunt o somnambulă antisocială cu viaţa în comă. Dau totul pentru vise şi pentru tine. Dau totul pentru iubire.
Am fost la un chioşc ieftin de la colţ pentru a îmi cumpăra un suflet; al meu a murit când ai plecat, şi-a dat suflarea în schimbul libertăţii tale. Am întrebat politicos unde este raionul de suflete, dar vânzătorul s-a uitat cam îndoielnic la mine. "Nu pari să ai nevoie şi în fond, ce ai face cu el? Nu dăm si manual de utilizare." Dar nu am nevoie să ştiu să îl folosesc, vreau să mă încălzească în nopţi distruse şi în zile false. Tare mult mi-aş dori să ştiu cum să te păstrez, dar îmi este impoibil să ţin de ceva înafară de tristeţe. Pierd absolut orice, umbrele, haine, vise, cugetări şi acum pe tine.
Urma să împărţim eternitatea, dar s-a dizolvat şi s-a risipt. Încă încerc să mă adun; am rămas împrăştiată la tine în dormitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu